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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: MARKETING PLAN FOR ABRAND OF DECORATIVE STICKERS
Autor: YOANN VAN EERSEL
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  LUIZ PAULO MOREIRA LIMA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 22681
Catalogação:  17/03/2014 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=22681@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=22681@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.22681

Resumo:
This Marketing plan serve store-structure the Stickeria brand in the decorative sticker market, at testing that there is a consumer’s market, identifying the existing opportunities in this environment, developing strategies and specific plans for every marketing aspect, thus allowing the objectives to be reached. The conclusion of this work indicated that there is a consumer’s market for the product and that the brandre-structuring is viable, with good competitive advantages, considering the environment and the company’s characteristics.

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