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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: SENSORY BRANDING RELEVANCE ON NESPRESSO’S BRAND EQUITY CONSTRUCTION PROCESSES Autor: MARCELLA COHEN
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19874
Catalogação: 12/07/2012 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19874@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19874@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19874
Resumo:
Título: SENSORY BRANDING RELEVANCE ON NESPRESSO’S BRAND EQUITY CONSTRUCTION PROCESSES Autor: MARCELLA COHEN
Nº do Conteudo: 19874
Catalogação: 12/07/2012 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19874@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19874@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19874
Resumo:
The main purpose of this work is to analyze how sensory branding can help build the value of a brand. Due to a competitive market as well as to several changes in the consumer behaviour not only do the companies search for ways to make a difference from their competitors but also to get closer to the consumers. Through the sensory branding it is possible to improve the value of a brand since qualities of their product that weren t observed before by their target clients can become feasible to their consumers. To go deeper in this study we have the brand Nespresso as an example. In this work Nespresso´s marketing strategies will be identified in order to understand how they can help the brand build its value.
Descrição | Arquivo |
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