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Coleção Digital

Avançada


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Título: E-COMMERCE: UNDERSTANDING THE BEHAVIOR OF CONSUMER OF COMPUTER PRODUCTS
Autor: DIEGO EUGENIO DE LIMA BRITTO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCUS WILCOX HEMAIS - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19850
Catalogação:  11/07/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19850@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19850@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19850

Resumo:
This study aimed to identify the main factors that influence the consumer when buying a computer product over the Internet. To this end, a literature search in books and articles, and Internet research were performed in order to understand the virtual consumer, analyze e-commerce in Brazil and to investigate and understand the concepts and aspects of Internet marketing. The study is also complemented by a field survey, with questionnaires. The research findings corroborate results from other studies and can benefit both the consumer as the virtual online retailers.

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