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Coleção Digital

Avançada


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Título: WEB SYSTEM FOR CONNECTING INFLUENCERS AND BRANDS
Autor: JOAO GABRIEL PEREIRA P DE LEMOS
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  EDMUNDO BASTOS TORREAO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 69827
Catalogação:  05/04/2025 Liberação: 07/04/2025 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=69827&idi=1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=69827&idi=2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.69827

Resumo:
This project develops a web system for managing influencers and marketing campaigns, focusing on optimizing brand promotion strategies through influencer marketing. The platform enables brands from various sectors to launch campaigns in an organized manner, allowing influencers to apply. The system streamlines the process of registering and selecting influencers for campaigns, with a budget predefined by the brand. Once selected, influencers create social media posts following a template post designed by the brand. The application s crawler then analyzes social media and notifies the brand when a post matches the template post. At the end of the campaign, the brand processes the payment to the influencer in a practical and flexible manner, choosing from methods such as credit card, instant transfer (PIX), or other options that best suit both the brand and the influencer. The influencer s evaluation is based on the number of posts delivered within the campaign s timeframe that comply with the template post.

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