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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: CALL-CENTER SERVICE FOR CLASSIFIED ADS: A STUDY OF THE DEFEAT OF EXPECTATION IN INSTITUTIONAL DISCOURSE Autor: EDNA CAMPOS PACHECO-FERNANDES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
INES KAYON DE MILLER - ADVISOR
Nº do Conteudo: 5962
Catalogação: 28/02/2005 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: THESIS
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=5962&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=5962&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.5962
Resumo:
Título: CALL-CENTER SERVICE FOR CLASSIFIED ADS: A STUDY OF THE DEFEAT OF EXPECTATION IN INSTITUTIONAL DISCOURSE Autor: EDNA CAMPOS PACHECO-FERNANDES
Nº do Conteudo: 5962
Catalogação: 28/02/2005 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: THESIS
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=5962&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=5962&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.5962
Resumo:
Case study based on Interactional Sociolinguistics
principles, dealing with a micro-analysis of talk-in-
interaction to investigate the defeat of expectation in the
institutional discourse of a call-center service for
classified ads. Data generating methods include field notes
taken during visits to the company premises and interviews
with some of the staff members; marketing research
documents reading procedures and telephone call-service
recordings and transcriptions. Data analysis has shown that
the defeat of expectation built up by the public is due to
cognitive dissonance between the actual vehicle practice
and its publicity, as well as conflicting footings and
asymmetrical alignments concerning the customers. Alongside
linguistic traits, evidence of ethical and marketing
aspects in this kind of institutional interaction points to
the centrality of business ethics for more responsible
management and better quality of life.
Descrição | Arquivo |
COVER, ACKNOWLEDGEMENTS, RESUMO, ABSTRACT AND SUMMARY |
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CHAPTER 1 |
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CHAPTER 2 |
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CHAPTER 3 |
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CHAPTER 4 |
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CHAPTER 5 |
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REFERENCES AND ANNEX |
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