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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: CONSUMER BEHAVIOR IN THE STYLING MARKET
Autor: PAULA PAGES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DIANA BEATRIZ NOGUEIRA DE OLIVEIRA LIMA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 4497
Catalogação:  09/02/2004 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=4497&idi=1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=4497&idi=2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.4497

Resumo:
A problem of market penetration was identified regarding Studio Line products. Considering segment immaturity and lack of investment on the part of the company, sales product volumes are low. So, this is not an strategia in the products mix that form : LOréal Paris trademark. This work proposes to offer a working instrument wich will permit a better understanding of the existing styling market necessities, wishes and frustations, developing and preparing a qualitative market research. With that, and from these gathered informations on, all ellaborated marketing actions will be more strategia, enabling a better trade performance.

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