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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: FACTORS THAT INFLUENCE OVER THE BUYING PROCESS OF FASHION LUXURY CONSUMERS OF DIFFERENT GENERATION
Autor: PRISCILA BRACO AGUIAR
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCUS WILCOX HEMAIS - ADVISOR
Nº do Conteudo: 26251
Catalogação:  03/05/2016 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=26251&idi=1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=26251&idi=2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.26251

Resumo:
This study aimed to understand what factors influence the buying process luxury fashion products among consumers of Generation X and Y. For such a study was conducted with the consumers of both generations, as well as with representatives of luxury brands. Besides the analysis of the answers given by respondents, similarities and differences between the social, marketing and situational factors that affect the buying process of the target audience of this study were also identified.

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