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Coleção Digital

Avançada


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Título: SATISFACTION SURVEY OF CLIENTS OF FITNESS CENTER EQUIPE IN RIO DE JANEIRO
Autor: LUIS ANDRE CASTELO BRANCO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19981
Catalogação:  27/07/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19981&idi=1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19981&idi=2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19981

Resumo:
The present study performed an analysis of the satisfaction survey with the clients of the Fitness Center Equipe 1. It was found that customer satisfaction is prioritized, customer service and cost-benefit are recognized as excellent, and cleanliness is recognized as a weakness. By means of proper techniques and instruments, should be accomplished a short, medium and long term planning schedule for the company. Further investigations, by statistical methods, to assure the surveillance of sectors, will contribute greatly in terms of overall satisfaction.

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