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Coleção Digital
Título: THE INFLUENCE OF THE BRAND ATTRIBUTES PERCEPTION IN THE DECISION MAKING PROCESS OF THE CONSUMERS IN THE SOFT DRINKS MARKET Autor: ANA TERESA MATOSO PADINHA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 14806
Catalogação: 06/01/2010 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=14806&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=14806&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.14806
Resumo:
Título: THE INFLUENCE OF THE BRAND ATTRIBUTES PERCEPTION IN THE DECISION MAKING PROCESS OF THE CONSUMERS IN THE SOFT DRINKS MARKET Autor: ANA TERESA MATOSO PADINHA
Nº do Conteudo: 14806
Catalogação: 06/01/2010 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=14806&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=14806&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.14806
Resumo:
The objective of this study is the analysis of how important is the brand attributes
perception in the decision making process of the consumers. For the
development of this monograph it was necessary a theoretical in depth analysis
based on specific bibliographical sources, field research as well as consumers
blind tests. The studied subject was soft drinks market of Brazil, the third largest
in the world, more specifically, the area of “guaraná” soft drinks flavour. Given the
size of the soft drink sector in Brazil, only three brands of “guarana” were
selected to be studied, appraised and discussed, namely Antarctica, Kuat and
Schin. The aim of using these brands was to understand how the consumer s
decision process really works. Thus, it is important to uderstand if the soft drink
“guarana” he buys is the one he really considers tastier, or his decision making
process, is really influenced, and if yes in what dimension, by what he feels, or
recognizes, to be the brand attributes.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |
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