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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: THE HÄAGEN-DAZS CASE CONSUMERS BEHAVIOR Autor: GIOVANNA FIUZA DE CASTRO LOGUERCIO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 13003
Catalogação: 02/02/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13003&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13003&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13003
Resumo:
Título: THE HÄAGEN-DAZS CASE CONSUMERS BEHAVIOR Autor: GIOVANNA FIUZA DE CASTRO LOGUERCIO
Nº do Conteudo: 13003
Catalogação: 02/02/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13003&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13003&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13003
Resumo:
In Brazil, the production and consume of ice-cream have been
in high level
constantly in the past years. Moved by the hot temperatures,
Brazilian people
consumed more ice-cream, in 2007 - according to the
Association Brazilian of
Industry of Ice-cream (ABIS) there has been un increase of
17.4% compared with
the previous year, mainly due to the variety of products in
the market. The North-
American company HÄAGEN-DAZS discovered, in the Brazilian
market, a
potential target public and is becoming synonym of
excellence and quality in her
products.
In this paper the conjoint analysis´ method is applied, with
the objective to
identify the factors that have influence in the whole
process of the consumer s
buying decision.
Through qualitative research, three attributes were
previously identified
(two of which have three levels and one has four levels)
that interfere in this
process. After that, questionnaires with twelve previously
selected cards were
distributed so that the interviewed people could order them
according to
preference.
As a result of this work, it was possible to identify which
attribute is
considered as the most relevant by the consumers, as well as
reach the ideal
product and outlining proposals through the combination of
these attributes.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |
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