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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: ECLECTIC STORE CUSTOMER`S SATISFACTION RESEARCH
Autor: ROBERTA NEVES DOS SANTOS AZEVEDO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12429
Catalogação:  29/10/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12429&idi=1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12429&idi=2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12429

Resumo:
This work looked for to evaluate the degree of satisfaction for the consumers to the Eclectic store and, searched the understanding of the weak and strong points of the company aiming at, as well, to the suggestion of improvements better to take care of to the necessities of the customers. In this way, the research sample that the conclusion most important gotten in this study is that the consumers meet satisfied of general form with the offered products and the given attendance

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