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Título: REJUVENATE, MAKEUP AND PERFUME: IMAGES AND REPRESENTATIONS OF BEAUTY PRODUCTS AND OF THEIR MANUFACTURERS IN ADVERTISEMENTS
Autor: AMANDA ALVES FERREIRA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  JOSE CARLOS SOUZA RODRIGUES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 38926
Catalogação:  10/06/2019 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  THESIS
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=38926@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=38926@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.38926

Resumo:
Advertising plays a primary role in the communication of values. It aims at creating needs that serve as reference for beauty and youthfulness. This study intends to point out the representations and themes that are used frequently in advertisements of perfumes, anti-aging and makeup cosmetics and institutional advertising.

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