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Título: TRIBAL MARKETING: AN STUDY ABOUT EFFECTS OF BIER BRANDS SPONSORSHIP AT SALVADOR CARNIVAL
Autor: DIEGO VALENTIM MEIRELLES F PERALTA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARIE AGNES CHAUVEL - ADVISOR
Nº do Conteudo: 31585
Catalogação:  28/09/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  THESIS
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=31585@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=31585@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.31585

Resumo:
This work tries to search if beer brands, that associate theirselves through sponsorship to Salvador Carnival, have a differentiated positioning at this Community perception. If the affectivity between Carnival and Community affect the relation between the same Community and sponsor brands, creating a superior brand value perception. In conclusion, this work will be done through a comparative study between a sample of the Community - Test Group - and a sample of strange people to the Community - Control Group. Thus, it will be possible identify differences perceived between sponsor brands and theirs competitors by Community perception and, either, Community perception and control group perception.

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