|
GUZMÁN F., M.Dolores, AGUADED G., José Ignacio y CORREA G., Ramón. Jugar y aprender con multimedia. http://www.uned.es/ntedu/espanol/master/primero/modulos/multimedia/huelva.htm(14/11/00) HAWKES,Mark. Criteria for Evaluating School-Based Distance Education Programs. http://www.ncrel.org/tandl/disted.htm (09/08/00) IACET. Distance Learning. http://www.iacet.org/distance/distance.htm (08/05/01) IMSEnet. Evaluating Science WWW Resources. http://www.ncsu.edu/imse/3/evalweb.htm (22/03/01) ISO. Quality management principles. http://iso.ch/9000e/QMP.htm (26/04/01) KAPLÚN, Gabriel. Producción de materiales educativos: educadores, comunicadores o poetas? Anais do I Congresso Internacional sobre Comunicação e Educação. Multimídia e Educação em um Mundo Globalizado. USP, São Paulo, SP, maio 1998. http://www.eca.usp.br/nucleos/nce/pdf/congress_textos.htm (08/05/01) KRUSE, Kevin. Information is not instruction! http://www.learningcircuits.org/feb2000/feb2000_webrules.htm (26/04/01) LANE, Carla. Evaluation Instruments and Models for Distance Education Materials http://www.tecweb.org/eddevel/de95.htm (08/05/01) LANE, Carla. Multiple Inteligences. http://www.tecweb.org/styles/gardner.htm (08/05/01) _____. Best Practices. Implementing the seven principles: Technology as Lever. http://www.tecweb.org/eddevel/de95.htm (08/05/01) LÉVY, Pierre. Educação e Cybercultura. http://portoweb.com.Br/PierreLevy.educaecyber.htm (23/01/01) LONGO, Waldimir Pirró e. A viável democratização do acesso ao conhecimento. Lugar Comum, n.9-10, set.1999-abril 2000, pp. 195-207 LÓPEZ-ARANGUREN, Isabel. El uso de los medios y su potencial interactivo en la Educación a Distancia. RED - Revista de Educación a Distancia. nº 12 Febrero-Mayo 1995, pp.19-27. McLACHLAN, K. WWW CyberGuides. http://www.cyberbee.com/guides.htm (02/01/01) MEC/SEAD. Indicadores de Qualidade para Cursos de Graduação a Distância. http://www.mec.gov.br/seed/indicadores.shtm (26/04/01) MEC/SEAD. Regulamentação da EAD no Brasil. http://www.mec.gov.br/seed/regulamenta.shtm (26/04/01) MONTERO M., Pilar. Interactividad versus retroactividad. RED - Revista de Educación a Distancia. nº 12 Febrero-Mayo 1995, pp. 10-18. MORLEY, Jamie. Methods of Assessing learning in Distance Education Courses. ED - Education at a Distance. Vol. 13, No.1, January 2000. http://www.usdla.org/ED_magazine/illuminactive/JAN00_Issue/Methods.htm (08/05/01) NCREL. Meaningful, Engaged Larning. http://www.ncrel.org/sdrs/engaged.htm (13/03/01)
mais...
|
|