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Título: THE INTERNAL MARKETING AS AN IMPLEMENTATION AND MANAGEMENT TOOL TO A DIVERSITY PROGRAM
Autor: BRENDA DOS SANTOS PRAVATO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCUS WILCOX HEMAIS - ADVISOR
Nº do Conteudo: 53843
Catalogação:  22/07/2021 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=53843@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=53843@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.53843

Resumo:
This paper aims to analyse how internal marketing was employed in the implementation and management of the Ball Corporation Diversity Program. In the first stage, a qualitative interview was conducted with Suelen Moraes, Head of Diversity and Inclusion of the Company. The second part consisted of interviews with the company employees. Exploratory and qualitative methodology were applied. By mining the data collected, it was possible to realise the degree of use of internal marketing concepts in order to implement the Diversity and Inclusion Program, understanding how this point of view values the program perception.

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